![](https://i0.wp.com/editura.umfcd.ro/wp-content/uploads/coperta-andra-marketing.jpg?resize=150%2C150&ssl=1)
Marketingul Online in Serviciile de Sanatate
March 19, 2018![](https://i0.wp.com/editura.umfcd.ro/wp-content/uploads/coperta-final-CEZARIANA.jpg?resize=150%2C150&ssl=1)
Operatia cezariana
March 19, 2018Tehnologii WEB si Instrumente de Marketing Online in Serviciile de Sanatate – Studiu de Caz
![](https://i0.wp.com/editura.umfcd.ro/wp-content/uploads/coperta-WEB.jpg?resize=457%2C480&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/editura.umfcd.ro/wp-content/uploads/Tehnologii-WEB-si-Instrumente-de-Marketing-Online-in-Serviciile-de-Sanatate.jpg?fit=2040%2C2408&ssl=1)
Autor:Radu Andra-Victoria
Titlu: Tehnologii WEB și instrumente de marketing online în serviciile de sănătate - studiu de caz
Aparut: Februarie 2018
Pagini: 198
ISBN: 978-606-011-005-7
Structura pe capitole:
Introducere
Capitolul 1: Implementarea tehnologiilor WEB în cadrul serviciilor de sănătate
Capitolul 2: Instrumente de marketing online utilizate în sistemul serviciilor de sănătate
Capitolul 3: Impactul tehnologiilor WEB asupra serviciilor de sănătate
Capitolul 4: Cercetare calitativă a atitudinii managerilor privind implementarea tehnologiilor WEB și a instrumentelor de marketing online în sfera serviciilor de sănătate din România
Capitolul 5: Cercetare cantitativă privind imaginea sistemului de servicii de sănătate din România prin impactul tehnologiilor WEB și a instrumentelor de marketing online