![](https://i0.wp.com/editura.umfcd.ro/wp-content/uploads/cop-teste-fizica-2018-1.jpg?resize=150%2C150&ssl=1)
Fizica 2018 – Teste pentru admitere în învățământul superior medical
March 19, 2018![](https://i0.wp.com/editura.umfcd.ro/wp-content/uploads/coperta-WEB.jpg?resize=150%2C150&ssl=1)
Tehnologii WEB si Instrumente de Marketing Online in Serviciile de Sanatate – Studiu de Caz
March 19, 2018Marketingul Online in Serviciile de Sanatate
![](https://i0.wp.com/editura.umfcd.ro/wp-content/uploads/coperta-andra-marketing.jpg?resize=432%2C480&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/editura.umfcd.ro/wp-content/uploads/Marketingul-Online-in-Serviciile-de-Sanatate.jpg?fit=2040%2C2408&ssl=1)
Autor: Radu Andra-Victoria
Titlu: Marketingul online în serviciile de sănătate
Aparut: Februarie 2018
Pagini: 202
ISBN: 978-973-708-906-9
Structura pe capitole:
Introducere
Capitolul 1: Sistemul serviciilor de sănătate în contextul evoluției tehnologiilor informației și a comunicațiilor (IT&C)
Capitolul 2: Comportamentul consumatorilor de servicii de sănătate
Capitolul 3: Marketingul serviciilor de sănătate și satisfacția consumatorilor
Capitolul 4: Satisfacția și criteriile de apreciere ale consumatorilor privitoare la calitatea serviciilor de sănătate
Capitolul 5: Dezvoltarea, implementarea și promovarea mijloacelor moderne și echipamentelor medicale avansate
Capitolul 6: Marketing online. O nouă abordare a serviciilor de sănătate în contextul societății informaționale