MARKETINGUL ÎNGRIJIRILOR DE SĂNĂTATE – ÎNTREBĂRI DE CONTROL ȘI TESTE GRILĂ

BIOLOGIE 2021 – TESTE DE BIOLOGIE PENTRU ADMITEREA IN INVATAMANTUL UNIVERSITAR MEDICAL
June 16, 2021
GHID DE PREVENŢIE, SCREENING ȘI TRATAMENT ÎN LEZIUNILE PRECANCEROASE ŞI CANCERUL DE COL UTERIN
July 5, 2021
BIOLOGIE 2021 – TESTE DE BIOLOGIE PENTRU ADMITEREA IN INVATAMANTUL UNIVERSITAR MEDICAL
June 16, 2021
GHID DE PREVENŢIE, SCREENING ȘI TRATAMENT ÎN LEZIUNILE PRECANCEROASE ŞI CANCERUL DE COL UTERIN
July 5, 2021

MARKETINGUL ÎNGRIJIRILOR DE SĂNĂTATE – ÎNTREBĂRI DE CONTROL ȘI TESTE GRILĂ

Autori: PURCĂREA VICTOR LORIN, RADU ANDRA-VICTORIA

Titlu: MARKETINGUL ÎNGRIJIRILOR DE SĂNĂTATE - ÎNTREBĂRI DE CONTROL ȘI TESTE GRILĂ

Apărut: MAI 2021

Pagini: 248

ISBN: 978-606-011-182-5

Structura pe capitole:

1. Conceptul de sănătate

2. Sistemul de sănătate

3. Conceptul de servicii de sănătate

4. Conceptul de marketing

5. Conceptul de marketing în îngrijirile de sănătate

6. Marketingul online în îngrijirile de sănătate

7. Conceptul de marketing social în îngrijirile de sănătate

8. Cercetarea de marketing în îngrijirile de sănătate

9. Politici de marketing în îngrijirile de sănătate