Marketingul îngrijirilor de sănătate – întrebări de control şi teste grilă, Ediţia a II-a

Urology, course for students
November 15, 2023
CURS DE BIOFIZICĂ (EDIŢIA II)
December 18, 2023
Urology, course for students
November 15, 2023
CURS DE BIOFIZICĂ (EDIŢIA II)
December 18, 2023

Marketingul îngrijirilor de sănătate – întrebări de control şi teste grilă, Ediţia a II-a

Autori Coordonatori: Victor Lorin Purcărea, Andra-Victoria Radu, Iuliana‐Raluca Gheorghe, Florentina Gherghiceanu, Horia‐Marius Vîrgolici, Consuela‐Mădălina Gheorghe, Marinela Filofteia Ioachim, Raluca‐Cristina Nistor, Traian Soare

Titlu: Marketingul îngrijirilor de sănătate - întrebări de control şi teste grilă, Ediţia a II-a

Apărut: Noiembrie 2023

Pagini: 274

ISBN: 978-606-011-276-1

Structura pe capitole:

1. CONCEPTUL DE SĂNĂTATE ȘI SISTEMUL DE SĂNĂTATE

2. CONCEPTUL DE MARKETING

3. MARKETINGUL ÎNGRIJIRILOR DE SĂNĂTATE

4. DATELE ÎN MARKETING. DATELE ÎN MARKETINGUL ÎNGRIJIRILOR DE SĂNĂTATE

5. POLITICA DE PRODUS ÎN ORGANIZAȚIILE DE ÎNGRIJIRI DE SĂNĂTATE

6. POLITICA DE PREȚ ÎN ORGANIZAȚIILE DE ÎNGRIJIRI DE SĂNĂTATE

7. POLITICA DE DISTRIBUȚIE ÎN ORGANIZAŢIILE DE ÎNGRIJIRI DE SĂNĂTATE

8. POLITICA DE PROMOVARE ÎN ORGANIZAŢIILE DE ÎNGRIJIRI DE SĂNĂTATE

9. POLITICA DE PERSONAL ÎN ORGANIZAȚIILE DE ÎNGRIJIRI DE SĂNĂTATE

10. MARKETINGUL ONLINE ÎN ÎNGRIJIRILE DE SĂNĂTATE

11. MARKETINGUL SOCIAL ÎN ÎNGRIJIRILE DE SĂNĂTATE

12. MARKETINGUL EXPERIENŢIAL ŞI COMUNICAREA INTERPERSONALĂ ÎN MEDII ELECTRONICE ÎN ÎNGRIJIRILE DE SĂNĂTATE

13. NEUROMARKETINGUL ÎN ÎNGRIJIRILE DE SĂNĂTATE