Marketingul experiențial și satisfacția pacienților și a personalului medical în serviciile private de obstetrică-ginecologie din România

100 CAZURI RARE în OBSTETRICĂ și GINECOLOGIE, Volumul 1
January 25, 2022
FIZIOLOGIE, Note de curs
January 27, 2022
100 CAZURI RARE în OBSTETRICĂ și GINECOLOGIE, Volumul 1
January 25, 2022
FIZIOLOGIE, Note de curs
January 27, 2022

Marketingul experiențial și satisfacția pacienților și a personalului medical în serviciile private de obstetrică-ginecologie din România

Autori: Consuela-Mădălina Gheorghe, Roxana-Elena Bohîlțea, Iuliana-Raluca Gheorghe

Titlu: Marketingul experiențial și satisfacția pacienților și a personalului medical în serviciile private de obstetrică-ginecologie din România

Apărut: Ianuarie 2022

Pagini: 157

ISBN: 978-606-011-206-8

Structura pe capitole:

Partea I-a

Capitolul 1. Serviciile de sănătate obstetrico-ginecologice

Capitolul 2. Aplicabilitatea marketingului în serviciile de sănătate obstetrico-ginecologice

Capitolul 3. Marketingul experiențial în serviciile de sănătate obstetrico-ginecologice

Partea a II-a

Capitolul 4. Delimitări conceptuale ale satisfacției în serviciile de sănătate

Capitolul 5. Satisfacția personalului medical în serviciile de sănătate obstetrico-ginecologice

Capitolul 6. Satisfacția pacientelor în serviciile de sănătate obstetrico-ginecologice