Health Care Marketing – multiple choice tests and control questions for 1 st year students
January 8, 2024MEDICAL PSYCHOLOGY AND MEDICAL COMMUNICATION – COURSE HANDOUTS
February 2, 2024MARKETINGUL STRATEGIC DIGITAL ÎN SĂNĂTATE – ÎNTREBĂRI DE CONTROL ȘI TESTE GRILĂ
Autori Coordonatori: Victor Lorin Purcărea, Andra-Victoria Radu,, Consuela‐Mădălina Gheorghe, Marinela Filofteia Ioachim, Ivona Răpan
Titlu: Marketing strategic digital in sănătate –intrebări de control si teste grilă
Apărut: Ianuarie 2024
Pagini: 228
ISBN: 978-606-011-285-3
Structura pe capitole:
1. MARKETINGUL :REVOLUTIE SAU REDEFINIRE
2.ABORDĂRI MODERNE DE MARKETING ÎN ORGANIZAȚIILE DE ÎNGRIJIRI DE SĂNĂTATE
3. DIGITALIZAREA ÎN SĂNĂTATE
4. MIX-UL DE MARKETING STRATEGIC DIGITAL CENTRAT PE PACIENT
5. INSTRUMENTE DE MARKETING STRATEGIC DIGITAL
6. COMUNICAREA DIGITALĂ CENTRATĂ PE PACIENT
7. VALOAREA PENTRU PACIENT – PREOCUPARE STRATEGICĂ A ORGANIZAȚIILOR DE SĂNĂTATE
Legate de:
MARKETINGUL ÎNGRIJIRILOR DE SĂNĂTATE – ÎNTREBĂRI DE CONTROL ȘI TESTE GRILĂ 23 Iunie 2021 În „2021”
Marketingul îngrijirilor de sănătate, Curs universitar, Ediția a IV‐a 3 Octombrie 2023 În „2023”
Culegere de teste grila pentru rezidentiat 2016 – partea a II-a Editia a II-a 24 Mai 2016 În „2016”