Marketingul îngrijirilor de sănătate, Curs universitar, Ediţia a IV‐a

Mic atlas de cazuri speciale în urologia de urgență
September 21, 2023
Biochimie medicală, Partea I
October 4, 2023
Mic atlas de cazuri speciale în urologia de urgență
September 21, 2023
Biochimie medicală, Partea I
October 4, 2023

Marketingul îngrijirilor de sănătate, Curs universitar, Ediţia a IV‐a

Autori Coordonatori: Victor Lorin Purcărea, Andra-Victoria Radu, Iuliana‐Raluca Gheorghe, Florentina Gherghiceanu, Horia‐Marius Vîrgolici, Consuela‐Mădălina Gheorghe, Marinela Filofteia Ioachim, Raluca‐Cristina Nistor, Traian Soare

Titlu: Marketingul îngrijirilor de sănătate, Curs universitar, Ediţia a IV‐a

Apărut: Septembrie 2023

Pagini: 260

ISBN: 9786060112600

Structura pe capitole:  

Capitolul 1. Conceptul de sănătate și sistemul de sănătate

Capitolul 2. Conceptul de marketing

Capitolul 3. Marketingul îngrijirilor de sănătate

Capitolul 4. Datele în marketing. Datele în marketingul îngrijirilor de sănătate

Capitolul 5. Politica de produs în organizațiile de îngrijiri de sănătate                                        

Capitolul 6. Politica de preț în organizațiile de îngrijiri de sănătate

Capitolul 7. Politica de distribuție în organizațiile de îngrijiri de sănătate

Capitolul 8. Politica de promovare în organizațiile de îngrijiri de sănătate

Capitolul 9. Politica de personal în organizațiile de îngrijiri de sănătate

Capitolul 10. Marketingul online în îngrijirile de sănătate

Capitolul 11. Marketingul social în îngrijirile de sănătate

Capitolul 12. Marketingul experiențial și comunicarea interpersonală în medii electronice în îngrijirile de sănătate