Mic atlas de cazuri speciale în urologia de urgență
September 21, 2023Biochimie medicală, Partea I
October 4, 2023Marketingul îngrijirilor de sănătate, Curs universitar, Ediţia a IV‐a
Autori Coordonatori: Victor Lorin Purcărea, Andra-Victoria Radu, Iuliana‐Raluca Gheorghe, Florentina Gherghiceanu, Horia‐Marius Vîrgolici, Consuela‐Mădălina Gheorghe, Marinela Filofteia Ioachim, Raluca‐Cristina Nistor, Traian Soare
Titlu: Marketingul îngrijirilor de sănătate, Curs universitar, Ediţia a IV‐a
Apărut: Septembrie 2023
Pagini: 260
ISBN: 978‐606‐011‐260‐0
Structura pe capitole:
Capitolul 1. Conceptul de sănătate și sistemul de sănătate
Capitolul 2. Conceptul de marketing
Capitolul 3. Marketingul îngrijirilor de sănătate
Capitolul 4. Datele în marketing. Datele în marketingul îngrijirilor de sănătate
Capitolul 5. Politica de produs în organizațiile de îngrijiri de sănătate
Capitolul 6. Politica de preț în organizațiile de îngrijiri de sănătate
Capitolul 7. Politica de distribuție în organizațiile de îngrijiri de sănătate
Capitolul 8. Politica de promovare în organizațiile de îngrijiri de sănătate
Capitolul 9. Politica de personal în organizațiile de îngrijiri de sănătate
Capitolul 10. Marketingul online în îngrijirile de sănătate
Capitolul 11. Marketingul social în îngrijirile de sănătate
Capitolul 12. Marketingul experiențial și comunicarea interpersonală în medii electronice în îngrijirile de sănătate