Impactul mesajului publicitar asupra pacientului în comunicarea de marketing

Curs de Chirurgie Vol. II – Ediția a II-a Pentru studenții din Anul IV și V
October 5, 2020
HEALTH CARE MARKETING, Multiple Choice & Open Questions for the self-assessment of 1st year students in “Carol Davila” University of Medicine & Pharmacy
October 8, 2020
Curs de Chirurgie Vol. II – Ediția a II-a Pentru studenții din Anul IV și V
October 5, 2020
HEALTH CARE MARKETING, Multiple Choice & Open Questions for the self-assessment of 1st year students in “Carol Davila” University of Medicine & Pharmacy
October 8, 2020

Impactul mesajului publicitar asupra pacientului în comunicarea de marketing

Autori: Victor Lorin Purcărea, Marinela Filofteia Hostiuc-Ioachim

Titlu: Impactul mesajului publicitar asupra pacientului în comunicarea de marketing

Apărut: Martie 2020

Pagini: 188

ISBN: 978-606-011-137-5

Structura pe capitole:

Prefață

Sistemul de sănătate

Marketingul îngrijirilor de sănătate

Politica de promovare în marketingul îngrijirilor de sănătate

Măsurarea impactului mesajului publicitar asupra pacientului cu ajutorul emoțiilor