Marketingul îngrijirilor de sănătate. Curs universitar. Ediția a V-a revizuită și adaugită

Aparatură medicală – Manual universitar. Ediția a II-a
July 30, 2024
Health Care Marketing, University Course for 1 st year students. 4th Edition Revised
July 30, 2024
Aparatură medicală – Manual universitar. Ediția a II-a
July 30, 2024
Health Care Marketing, University Course for 1 st year students. 4th Edition Revised
July 30, 2024

Marketingul îngrijirilor de sănătate. Curs universitar. Ediția a V-a revizuită și adaugită

Autori Coordonatori: Victor Lorin Purcărea, Andra-Victoria Radu, Iuliana‐Raluca Gheorghe, Florentina Gherghiceanu, Horia‐Marius Vîrgolici, Consuela‐Mădălina Gheorghe, Marinela Filofteia Ioachim, Raluca‐Cristina Nistor, Traian Soare

Titlu: Marketingul îngrijirilor de sănătate, Curs universitar, Ediţia a V‐a

Apărut: Iulie 2024

Pagini: 194

ISBN: 9786060112976

Structura pe capitole:

Capitolul 1. Conceptul de sănătate și sistemul de sănătate

Capitolul 2. Conceptul de marketing

Capitolul 3. Marketingul îngrijirilor de sănătate

Capitolul 4. Cercetarea în marketingul îngrijirilor de sănătate

Capitolul 5. Politica de produs în organizațiile de îngrijiri de sănătate

Capitolul 6. Politica de preț în organizațiile de îngrijiri de sănătate

Capitolul 7. Politica de distribuție în organizațiile de îngrijiri de sănătate

Capitolul 8. Politica de promovare în organizațiile de îngrijiri de sănătate

Capitolul 9. Politica de personal în organizațiile de îngrijiri de sănătate

Capitolul 10. Marketingul online în îngrijirile de sănătate

Capitolul 11. Marketingul social în îngrijirile de sănătate

Capitolul 12. Marketingul experiențial și comunicarea interpersonală în medii electronice în îngrijirile de sănătate

Capitolul 13. Neuromarketingul în îngrijirile de sănătate