Aparatură medicală – Manual universitar. Ediția a II-a
July 30, 2024Health Care Marketing, University Course for 1 st year students. 4th Edition Revised
July 30, 2024Marketingul îngrijirilor de sănătate. Curs universitar. Ediția a V-a revizuită și adaugită
Autori Coordonatori: Victor Lorin Purcărea, Andra-Victoria Radu, Iuliana‐Raluca Gheorghe, Florentina Gherghiceanu, Horia‐Marius Vîrgolici, Consuela‐Mădălina Gheorghe, Marinela Filofteia Ioachim, Raluca‐Cristina Nistor, Traian Soare
Titlu: Marketingul îngrijirilor de sănătate, Curs universitar, Ediţia a V‐a
Apărut: Iulie 2024
Pagini: 194
ISBN: 978‐606‐011‐297‐6
Structura pe capitole:
Capitolul 1. Conceptul de sănătate și sistemul de sănătate
Capitolul 2. Conceptul de marketing
Capitolul 3. Marketingul îngrijirilor de sănătate
Capitolul 4. Cercetarea în marketingul îngrijirilor de sănătate
Capitolul 5. Politica de produs în organizațiile de îngrijiri de sănătate
Capitolul 6. Politica de preț în organizațiile de îngrijiri de sănătate
Capitolul 7. Politica de distribuție în organizațiile de îngrijiri de sănătate
Capitolul 8. Politica de promovare în organizațiile de îngrijiri de sănătate
Capitolul 9. Politica de personal în organizațiile de îngrijiri de sănătate
Capitolul 10. Marketingul online în îngrijirile de sănătate
Capitolul 11. Marketingul social în îngrijirile de sănătate
Capitolul 12. Marketingul experiențial și comunicarea interpersonală în medii electronice în îngrijirile de sănătate
Capitolul 13. Neuromarketingul în îngrijirile de sănătate