DIRECȚII STRATEGICE ÎN MARKETINGUL SERVICIILOR DE CHIRURGIE PLASTICĂ ȘI MICROCHIRURGIE REPARATORIE

UROLOGIE CLINICĂ PENTRU PREGĂTIRE ÎN REZIDENȚIAT – VOLUMUL II
February 9, 2022
Cazuri clinice interdisciplinare
March 28, 2022
UROLOGIE CLINICĂ PENTRU PREGĂTIRE ÎN REZIDENȚIAT – VOLUMUL II
February 9, 2022
Cazuri clinice interdisciplinare
March 28, 2022

DIRECȚII STRATEGICE ÎN MARKETINGUL SERVICIILOR DE CHIRURGIE PLASTICĂ ȘI MICROCHIRURGIE REPARATORIE

Autori: ANCA BORDIANU, VICTOR LORIN PURCĂREA

Titlu: DIRECȚII STRATEGICE ÎN MARKETINGUL SERVICIILOR DE CHIRURGIE PLASTICĂ ȘI MICROCHIRURGIE REPARATORIE

Apărut: Februarie 2022

Pagini: 193

ISBN: 978-606-011-205-1

Structura pe capitole:

I. SERVICIILE DE ÎNGRIJIRI DE SĂNĂTATE

II. MARKETINGUL SERVICIILOR DE SĂNĂTATE

III. COMUNICAREA ÎN MARKETINGUL ÎNGRIJIRILOR DE SĂNĂTATE

IV. STRATEGII DE MARKETING ÎN SERVICIILE DE ÎNGRIJIRI DE SĂNĂTATE

V. PACIENȚII, SCOP IN SINE, NU PRETEXT AL ACTIVITĂȚII

VI. STRATEGIILE DE MARKETING, SOLUȚII INOVATIVE ALE SISTEMULUI DE SĂNĂTATE