UROLOGIE CLINICĂ PENTRU PREGĂTIRE ÎN REZIDENȚIAT – VOLUMUL II
February 9, 2022Cazuri clinice interdisciplinare
March 28, 2022DIRECȚII STRATEGICE ÎN MARKETINGUL SERVICIILOR DE CHIRURGIE PLASTICĂ ȘI MICROCHIRURGIE REPARATORIE
Autori: ANCA BORDIANU, VICTOR LORIN PURCĂREA
Titlu: DIRECȚII STRATEGICE ÎN MARKETINGUL SERVICIILOR DE CHIRURGIE PLASTICĂ ȘI MICROCHIRURGIE REPARATORIE
Apărut: Februarie 2022
Pagini: 193
ISBN: 978-606-011-205-1
Structura pe capitole:
I. SERVICIILE DE ÎNGRIJIRI DE SĂNĂTATE
II. MARKETINGUL SERVICIILOR DE SĂNĂTATE
III. COMUNICAREA ÎN MARKETINGUL ÎNGRIJIRILOR DE SĂNĂTATE
IV. STRATEGII DE MARKETING ÎN SERVICIILE DE ÎNGRIJIRI DE SĂNĂTATE
V. PACIENȚII, SCOP IN SINE, NU PRETEXT AL ACTIVITĂȚII
VI. STRATEGIILE DE MARKETING, SOLUȚII INOVATIVE ALE SISTEMULUI DE SĂNĂTATE