
Medicina Sportiva Fiziologia si Fiziopatologia Efortului Fizic – Note de Curs
March 13, 2018
Fizica 2018 – Teste pentru admitere în învățământul superior medical
March 19, 2018Marketingul Experiential in Serviciile de Sanatate


Autor:Gheorghe Consuela-Mădălina
Titlu: Marketingul experiențial în serviciile de sănătate
Aparut: Februarie 2018
Pagini: 196
ISBN: 978-606-011-003-3
Structura pe capitole:
Introducere
Capitolul 1: Fundamentele serviciilor de sănătate
Capitolul 2: Aplicabilitatea marketingului experiențial în serviciile de sănătate
Capitolul 3: Fundamentele marketingului experiențial în serviciile de sănătate
Capitolul 4: Cercetarea percepției consumatorilor privind aplicabilitatea marketingului experiențial în serviciile de sănătate
Capitolul 5: Cercetare calitativă despre percepția adulților români cu privire la serviciile de oftalmologie din perspectiva marketingului experiențial
Capitolul 6: Cercetarea percepției consumatorilor cu privire la aplicabilitatea marketingului experiențial în serviciile private oftalmologice din România
Concluzii
Implicații manageriale
Bibliografie