Marketingul îngrijirilor de sănătate – curs universitar

Coordonator: Victor Lorin Purcărea

Titlu: Marketingul îngrijirilor de sănătate - curs universitar

Descriere: Ediția a III-a revizuită și adăugită a cursului universitar Marketingul îngrijirilor de sănătate este structurată în 8 capitole.

În capitolul 1, consacrat Conceptului de sănătate, se regăsesc teme ca factorii de influență ai sănătății, stilul de viață, obiectivelele sănătății și obiectivele personale.

În capitolul 2, Sistemul de sănătate, sunt prezentate clasificarea, particularitățile, precum și modele de sisteme de sănătate, cu accent pe sistemul de sănătate din România.

Capitolul 3, Conceptul de servicii de sănătate, prezintă funcțiile, caracteristicile, clasificarea și evaluarea serviciilor, dar și oferta de servicii de sănătate.

Capitolul 4, Conceptul de marketing, cuprinde trăsăturile, curentele, evoluția, elementele, funcțiile conceptului de marketing, precum și informații despre marketingul online.

Capitolul 5, Conceptul de marketing în îngrijirile de sănătate, are ca subteme rolul managerului în sistemele de sănătate, principalele responsabilități ale organizațiilor de îngrijiri de sănătate, orientarea către pacient a îngrijirilor de sănătate.

Capitolul 6, Conceptul de marketing social în îngrijirile de sănătate, prezintă evoluția marketingului social în îngrijirile de sănătate, caracteristicile acestuia, etapele unei campanii de marketing social și aplicabilitatea marketingului social în îngrijirile de sănătate din România.

Capitolul 8, Politici de marketing în îngrijirile de sănătate, aduce în discuție mix-ul de marketing în îngrijirile de sănătate.